

Af en toe zonder smartphone, enkele experimenten..
Ik heb zelf de afgelopen tijd geëxperimenteerd met een eenvoudige telefoon als alternatief voor mijn smartphone. Niet om volledig offline te gaan, maar juist om een middenweg te vinden die in de praktijk werkt. Ik gebruik een oude smartphone waar een duo-simkaart in zit. Daardoor ben ik op hetzelfde nummer bereikbaar als op mijn reguliere smartphone. Op die telefoon staan alleen Spotify, Google Maps, sms en bellen. Geen WhatsApp, geen e-mail, geen social media, geen nieuws-ap

Wouter Hesseling
4 minuten om te lezen


Mensen die het vaakst multitasken zijn er het slechtst in..
Mensen die het vaakst multitasken zijn er het slechtst in..

Wouter Hesseling
2 minuten om te lezen


Ik denk dat niemand hier verbaasd over is..
Ongelukken door smartphone

Wouter Hesseling
1 minuten om te lezen


Waarom mag je niet appen in de auto maar wel in de klas?
Waarom mag je niet appen in de auto maar wel in de klas?

Wouter Hesseling
1 minuten om te lezen