

Af en toe zonder smartphone, enkele experimenten..
Ik heb zelf de afgelopen tijd geëxperimenteerd met een eenvoudige telefoon als alternatief voor mijn smartphone. Niet om volledig offline te gaan, maar juist om een middenweg te vinden die in de praktijk werkt. Ik gebruik een oude smartphone waar een duo-simkaart in zit. Daardoor ben ik op hetzelfde nummer bereikbaar als op mijn reguliere smartphone. Op die telefoon staan alleen Spotify, Google Maps, sms en bellen. Geen WhatsApp, geen e-mail, geen social media, geen nieuws-ap

Wouter Hesseling
4 minuten om te lezen


Ouder dan 40? Voor jezelf én voor de werkgever is 25 uur werken per week optimaal.
Productiever zijn én meer vrije tijd hebben?

Wouter Hesseling
1 minuten om te lezen


Alleen sukkels hebben het altijd druk
Alleen sukkels hebben het druk

Wouter Hesseling
1 minuten om te lezen